Arnhems Erfgoed: zie Ik hou van Arnhem

Beste lezer,

Misschien had u het al gemerkt: Arnhems Erfgoed wordt niet meer zo vaak bijgewerkt. Hoe dat komt? De blogger achter Arnhems erfgoed werkt nu bijna fulltime voor de Arnhemse lokale nieuwssite Ik hou van Arnhem.

Betekent dat, dat Arnhems Erfgoed dood is? Nee, ik blijf Arnhem bezig houden met nieuws over het tastbare verleden van Arnhem. Het blijft een onderwerp waar ik veel nieuws over boven kan halen. En het blijft een onderwerp waar ik graag over vertel.

Die verhalen blijf ik op Ik hou van Arnhem vertellen, zij het wat minder frequent. Maar mijn expertise op het gebied van erfgoed bereikt nu wel een groter publiek. Erfgoedverhalen op Ik hou van Arnhem blijf ik delen op de Facebooksite van Arnhems Erfgoed. Dat blijft dus zeker overeind.

Arnhems Erfgoed is dus niet verdwenen. De vorm is wel anders. Ik hoop u allemaal terug te zien op Ik hou van Arnhem!

Plaats een reactie